woensdag 24 maart 2010

En zo liet Paul mij via Skype mijn glanzende blauw-witte boekje zien

Een van de redenen dat ik in de eerste drie maanden van het jaar in het buitenland ben, is dat ik nu niet al te veel mis bij Philharmonie Gelre. In deze periode zijn er geen belangrijke concerten en veel van mijn bestuurswerk kan ik op afstand doen.

De belangrijkste bestuurszaken waren de laatste paar weken de afronding en verslaglegging van 2009 en het opstellen van de begroting voor 2010. Wilko (de secretaris) en Julian (de penningmeester) zijn daar heel druk mee geweest en ik heb mijn bijdrage geleverd via Skype (een financiƫle bespreking met Julian tot na middernacht op donderdag) en e-mail.

Gisteren was de jaarlijkse ledenvergadering. Wilko had voor mij een Skype-verbinding gerealiseerd zodat ik van achter mijn eigen bureau alles kon volgen dat zich afspeelde tijdens de vergadering. Harry zat in mijn plaats de vergadering voor en op verschillende momenten kon ik mijn bijdrage leveren. Na afloop suggereerde Niels op twitter: "idee: iedereen van @gelre thuisblijven en vergaderen via skype"

Maandagavond hebben mijn paranimfen Annemarie en Daphne alle exemplaren van mijn proefschrift in enveloppen gedaan en geadresseerd. Daphne heeft ze gisteren verspreid onder onze collega's en Annemarie onder de genodigden die op de jaarvergadering waren. En zo liet Paul mij via Skype mijn glanzende blauw-witte boekje zien. Hopelijk ontvang ik vandaag mijn eigen exemplaar...

















Skype-verbinding met de jaarvergadering

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop ook echt dat ze vandaag binnenkomen! Ze zijn al een week onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wij hebben 'm. Het ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen