donderdag 3 maart 2011

Op de fiets naar de repetitie

Vanavond ga ik naar de repetitie van de West Midlands Concert Band (WMCB). Ik heb de voorzitter een berichtje gestuurd op Facebook en ze antwoordde me dat ik welkom ben maar dat ze vanaf vanavond wel weer een nieuwe dirigent hebben. Toen ik hier vorig jaar was, maakte ik het vertrek van dirigent Graig mee. Na een periode met interims hadden ze een goede dirigent gevonden waar ze heel positief over waren, maar die moet helaas alweer afscheid nemen wegens andere verplichtingen. Dus vanaf vandaag staat er weer een nieuwe dirigent voor.

Vanaf waar ik nu woon is de repetitielocatie niet eenvoudig te bereiken met de bus: ik moet in het centrum overstappen. Daarom ben ik blij dat ik vanaf vandaag Lucia's fiets kan lenen. Fietsen is hier niet gebruikelijk; er zijn weinig fietspaden en fietsers hebben lichtgevende hesjes aan. Maar vanavond fiets ik de vier en een halve kilometer naar de repetitie, en terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten