donderdag 11 maart 2010

Misschien doe je nog inspiratie op of heb je tips voor uitbreiding van mijn assortiment.

In Nederland ontbijt ik samen met Paul aan tafel met een papieren ochtendkrant: NRC Next. Hier in Wolverhampton moet ik het doen met de BBC Radio en het uitzicht vanuit mijn appartement. Ik heb geen abonnement genomen op een krant, alhoewel ik de Guardian serieus overwogen heb omdat die krant goede film- en boekrecensies heeft. Maar die staan ook allemaal op hun website.

Ik heb al eerder geschreven dat ik een media- en nieuwsfreak ben. Hier is een selectie van de websites die ik volg.* Misschien doe je nog inspiratie op of heb je tips voor uitbreiding van mijn assortiment.
Hier zijn drie van mijn favoriete PhD-comics:













* Als je je afvraagt hoe ik dit allemaal bijhoud zonder de hele dag te surfen in plaats van te werken: ik maak gebruik van een RSS Reader. Hierin worden nieuwe berichten van mijn favoriete sites verzameld.

1 opmerking:

  1. Je bent echt een media - en nieuwsfreak. ik ben al blij als ik door de week de krant even doorblader voor het werk. In het weekend het nrc uitkrijg. Ik heb nog een lading boeken die ik moet lezen. En dan vind ik dat ik ook nog veel via internet lees. maar jou hou ik niet bij.
    Enne.......... ben je er al uit wie de mol is?
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen