zaterdag 10 april 2010

Dankzij de zomertijd is het ook na werktijd nog licht en het was heerlijk lenteweer.

Gisteren was de laatste dag van een laatste, hectische werkweek in Wolverhampton. Mijn projectwerk zat een beetje tegen en bovendien moest ik de herziene versie van een belangrijk proefschriftpaper afmaken en opsturen naar het tijdschrift. Ik was moe van twee lange avonden doorwerken en een gezellige avond in de pub met mijn muziekvrienden. Daarom was ik meteen enthousiast toen Lucia voorstelde om na het werk te gaan frisbeeën in West Park. Dankzij de zomertijd is het ook na werktijd nog licht en het was heerlijk lenteweer.

Om half negen werd het Park gesloten door een man die met een grote bel een ronde maakte en wij togen naar de pub voor een Banks's Original. Bij de Italiaan vlakbij haalden we daarna vier grote pizza's die we in Constantins appartement soldaat maakten met een pint Grolsch. Het werd nog een lange gezellige avond met de nodige buitenlandse alcoholische versnaperingen.

Vanavond geef ik een afscheidsfeestje in Lucia's appartement. Gisteren heb ik van mijn collega's alvast mijn afscheidscadeau gekregen: een heel roze Wolves-shirt met bijpassende muts, en een kaart die door iedereen getekend is.

















PS. Paul zei dat hij mijn updates over goede Engelse muziek had gemist. Bij deze dus een paar tips: Professor Green, The FutureheadsJoshua Radin (deze is 'radio 2-proof') en Plan B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten