maandag 5 april 2010

Pasen in Londen

Paul en ik hebben het Paasweekend in Londen doorgebracht. We reisden allebei per trein (voor mij minder dan twee uur) en ontmoetten elkaar bij het Albany Hotel. Het was druk in de stad - de Efteling zou het omschrijven als 'gezellige bedrijvigheid'. Gelukkig waren wij al eerder een weekend in Londen geweest en konden we veel van de hoogtepunten nu overslaan.


















Nou vooruit: toch even de Big Ben op de foto zetten.






















Een fijne musical mag natuurlijk niet ontbreken.

















Greenwich

















Lekker Indiaas eten

Meer foto's op Picasa.

1 opmerking:

  1. Ha Suzan!
    Zo te lezen heb je het nog steeds erg naar je zin daar; en zie dat je tijd er al bijna weer op zit! Gaat snel zeg! Gezellig dat Paul langs gekomen is! Wil binnenkort ook nog keer naar londen, krijg helemaal zin als ik die foto's zie ;-) Wat een ontzettend mooi proefschrift kreeg ik trouwens! Superknap!
    Geniet van je laatste daagjes daar!
    Zie je hoop ik snel weer! We hebben je wel gemist op onze woensdagavond etentjes!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen